Takuuohjeet
Beafon takuuohje täältä ja yleisimpien ongelmatilanteiden ohje täältä och på svenska här.
TP-LINK ja Beafon tuotteita ei käsitellä ilman ennakkoselvitystä puhelimitse. Soita aina ensin takuunumeroomme 0503050170 saadaksesi lupa lähettämiselle.
Takuukäsittelyä ei suoriteta ilman tuotteen mukana seuraavaa täytettyä lomaketta
Vialliseksi todetun tuotteen käsittely myymälässä
Vialliset tuotteet tulee lähettää Sandcomille takuuohjeistuksen mukaan. Mikäli tuotteessa ei todeta vikaa tai lähetys on puutteellinen esimerkiksi vikaselvityksen osalta, palautetaan tuote lähettäjän kustannuksella. Tällöin myös lähetyskulut ja käsittelymaksu 9.00 euroa voidaan laskuttaa.
Takuutuotteet (paitsi Plantronicsit ja niiden tarvikkeet!) lähetetään osoitteeseen:
Sandcom Oy
Apilakatu 13 A
20740 Turku
Kolmansien osapuolten huoltokäsittelyt
Plantronics-tuotteiden takuut hoituu alla olevan linkin kautta. Handsfreet kannattaa rekisteröidä ostopäivän eikä sarjanumeron perusteella. Sivusto toimii parhaiten Chrome-selaimella.
https://support.hp.com/fi-fi/contact/poly-serial-number
Jabra-kuulokkeen takuuhuolto käsitellään käyttäjän toimesta Jabran verkkosivuston kautta:
https://www.jabra.fi/support
Samsungin alkuperäistarvikkeiden takuukäsittely tapahtuu kunkin tuotemerkin omissa huoltokanavissa.
Takuuajat
Myymillämme tuotteilla on pääsääntöisesti vuoden takuu. Poikkeukset ovat:
Samsungin alkuperäistarvikkeet - 6 kuukautta
TP-LINK – 2 vuotta
Silicon Power – ikuinen takuu
Plantronics - 2 vuotta
Beafon - puhelimet 24-36 kuukautta mallista riippuen, akut ja laturit 6 kuukautta
AVM Fritz! - 2 vuotta
Reolink - 2 vuotta